Irfan Raimi

Followers

Tuesday, May 12, 2009

Eh!!!!!......eH!!!!!.....eh!!!!!.....



Hi guys..da lame aku x rajinkan diri aku nk update blog ni.bkn pe.terlampau busy.bese la kan,student ni kalu busy ni x lain x bukan la,final exam..fusss!!!

Neway..ape kate kite check it out pe yg berlaku sepanjang aku x update blog ni..

Final exam….

Haaa….yang ni peristiwa aku xley nk lepas lam idup aku selagi aku bergelar student.

Time ni la masing2 nk nyibukkan diri ngan buku..masing2 da start jatuh cinta kat buku @ notes yg selame ni dibiar bersendiri.thats normal beb,kalu selalu sgt ngan buku bosan gak,so baik study time2 camni.yg giler nant pon kiter gak kan..ahahaha..

So layannnnnnnnnnnnnnnnnn……….


Org Duk exaM,aku duK snap Pic..ehehe...



My birthday…


29hb april 2009 aritu genap la umur aku 21 tahun..uhuhu..mcm x cayer lak umur aku ni da masuk 21 tahun..eeeeeeee..cepat nyer mase berlalu..dulu ms my sis umur 21, umur aku masih 11 tahun..skang umur aku 21 tahun,my lit sis lak umur die 11 thn..recyicle kan..ahaha..

So doa aku untuk msuk umur 21 tahun ni semoga aku lebey bersifat matang dan tabah dalam menghadapi dugaan. Diharapkan juga agar hidup aku selama ni n yg akan datang diberkati oleh ALLAH s.w.t..amin..

Sedeynyer ni lah 1st time aku sambut birthday berjauhan dengan family yg tercinta.mungkin inilah simbolik untuk

birthday aku kali ni sebab kate org umur 2 ni lah time untuk memulakan hidup berdikari…tapi dapat k

er aku berdikari??..Insya’allah…terima kasuh la kepada mereka yang wish kat birthday aku..ingat gak

korg kat aku ek..ehehe..

Dan yg paling bez..birthday aku disambut dua kali…ihihihi…yang pertama budak2 uma aku, yg mcm adik beradik.Kami gelarkan kami ni adik beradik ‘tinkerbell’..ahaha…dorg celeb kat uma jer..kebetulan ms tu kat uma ad member2 lain.thanks kat dorg kerana memeriahkan majlis yg x seberapa,n kepada yg celeb..i luv u so

much!!..sape lg kalu bkn andy n goofie…ahaha.

For 2nd my birthday party ialah dari budak2 clas aku..haaaaaa…yg ni la budak2 paling nakal..da la malam

birthday aku da terkena ngan dorg..ahaha..tanx gak kat korg coz celeb birthday aku..tanx sgt2..




: ni la dua biji kek YG aku Dpat ms beZday aku..uhuhu..tanx FRENX!!!



Shupin n shupin


Keesokan nyer lepas abis exam..aku da stat jalan2..mcm2 mend la aku wat.nk release tension la

kunun..ehehe…firstly yg aku buat ialah pg salon rambut..bkn pe..saje nk majekan diri kat situ..ehehe.. lepas jer gunting rambut g la shupin sket kat pavilion..


: ad isI Taw..ehehe....


Dan sehari lpas tu kuar lak ngan budak2 clas..bknpe,aku x penah kuar ngan dorg..asyk ngan dunia aku jer.so aritu aku ringan kan kaki aku ikot jer mane dorg nk pg..at the end of the dat day,aku hepy sgt2 n aku arap dorg pon camtuh..ehehe..peace!!


: Ini lah PeseRta RombonGan aritU...






: kaMi shuPin UntuK ari IBu...



: ni La seBab y aKu Xnak Naik Ktm...BERHIMPIT!!!



Balik kg..


6hb tu aku da blik kg da…tanx kat member sorg tu..yg sudi anta aku pegi airport..



: OloloLo....



.......................dan akhirnya aku selamat tiba kat kg....................................

2 comments:

  1. Fan!!!
    tak de cite aku pun;((
    huhuu..
    aku letih gle r Fan..
    rindu ko sgt2~~

    ReplyDelete
  2. aii. beg philosophy jatuh dari langit ke.

    ReplyDelete